reklama

Zmena...

Po veľmi dlhej dobe som sa dostal k internetu a k možnosti aj niečo napísať.. Toto leto trávim naozaj inak, mimo televíznej a internetovej spoločnosti a na prekvapenie po dlhej dobe tu vidím teda veľa zmien...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Veľa zmien, ktoré si nemožno nevšimnúť. Zmeny, ktoré ma nemilo prekvapili, tou je napríklad spoločnosť Skylink, ktorá si vymyslela nový užívateľský plán, pri ktorom užívatelia musia vymeniť svoju kartu v príjimači za inú, ktorá stojí krásnych zbytočných 26 eur, chápem korporácia džejentí sa naozaj nevie nabažiť a vymýšla veci, ktoré si niektorí ľudia naozaj nevšimnú, ale pre niekoho je to celkom slušný peniaz a za to že sa pridajú dva programy navyše mi to naozaj nestojí a táto zmena je nutná do budúceho roka.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ďaľšou prekvapivou zmenou bol "hlas" redakcie SME. Za celé tie roky som si na "hlas" SME veľmi zvykol a môžem povedať, že do všetkých reklám sa naozaj hodil. Teraz na prekvapenie je strašne nehodiaci hlas, taký, ktorý ničím neprekvapí...

Ďaľším prekvapeniam sa už ani nedivím, teroristické útoky, možný pád eura, viac skrachované Grécko, nepokoje v Londýne.. V najbližšej dobe už len čakám, kedy budem počuť, že ľudia sa začali požierať vo veľkom.

Človek si po dlhej dobe prečíta správy, poprípade pozrie a nevidí ani jednu pozitívnu správu, všade nejaká nehoda, zdražovanie, nejaké čierne kšefty, biologický odpad, ktorý zužuje prostredie a je toho ešte viac ako dosť.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ak to zhrniem, som asi rád, že dva mesiace som nemal prístup k žiadnym médiam, lebo čítať a počúvať ako svet ide dole vodou ma prestáva baviť...

Marek Stašák

Marek Stašák

Bloger 
  • Počet článkov:  36
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som obyčajný človek, ktorého neprehliadnete v dave svojim názorom a výzorom... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu