reklama

Už sa treba iba smiať... :D

Smiech slzy, smiech slzy, smiech slzy..? Kdeže na Slovensku jednoznačne iba smiech. Prečo sa zamýšľať nad vecami, ktoré sú proste v našich podmienkách nereálne..?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Voľby sú tu už o pár mesiacov a dnes som dostal od brata otázku, že koho pôjdem voliť v marci. S mojou odpoveďou to už bolo jasné, lebo som to mal premyslené už dávno. Nepôjdem voliť nikoho, lebo vôbec niet koho, zvoliť menšie zlo a slepo veriť mu? Nie, ďakujem...

Naša politická situácia je natoľko vtipná, že ľudia by sa na nej už mali smiať a nevšímať si ju (síce predvolebný guláš niektorých ľudí vrelo poteší), dalo by sa povedať, že sme na politickom dne, kedy sa už človek nemá na koho spoľahnúť, ale aj tak je tu vrelé presviedčanie...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pár ľudí nám chce dať ranu istoty, pár ľudí chce dať strednej malomeštianskej sorte prácu, niekto nám ukazuje krásnu ženskú prdel, pár obyčajných ľudí klame, až sa na to pozerať nedá, svetlozelení rozdávajú hrkalky a top vrchol je krásny košický párik snov.. Človek sa sám seba spýta, no vyber si...

Ja som si vybral, už to mám neskutočne v ...., je mi jedno, že čo sa tu bude diať, lebo aj tak sa situácia nezmení, lebo väčšina ľudí sú len nenažraté svine, ktorých zaujíma vlastná peňaženka...

Krásne s úsmevom po ranu istoty... :D

Marek Stašák

Marek Stašák

Bloger 
  • Počet článkov:  36
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som obyčajný človek, ktorého neprehliadnete v dave svojim názorom a výzorom... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu